Godmorgon:)

Sitter på tradera nu och försöker få den där himla tåg biljetten! Har gett 51kr för den nu och hoppas att det inte blir mer, men jag är beredd att gå så länge den är under 100, det blir billigare än att på tåget. Men jag har lärt mig en sak och det är att aldrig boka biljett för många dagar innan, eftersom lärarna brukar vara experter på att inte förklara våra schema! Men, den första maj kan jag boka biljett till innan för då är vi lediga! Sen ska jag nog inte hem något mer förens jag flyttar hem till sommaren, så då behöver jag inte fundera så mycket över det, troligen kommer mamma och pappa och hämtar mig då, har lite saker jag behöver ha med mig hem;) Alla mina kläder som jag kan ha under sommaren! Allt annat får vara kvar! Nej nu ska jag kolla auktionen igen!

Ha en fortsatt trevlig dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0