Godmorgon :)

Vaknade nyss av fågel kvitter och ute är det strålande sol:) Underbart! Hoppas hela dagen blir så fin, så skönt att gå ner på stan i det fina vädret! Fast det är bara sex grader ut än, jag vill ha lite varmare, men det hinner det nog blir! Ska och träna vid halv elva så kände att jag behöver gå upp i tid, vaknade dock av mig själv lite tidigare än klockan, men då hinner jag blogga;) Sen blir det lunch, ska se vad jag hittar i frysen, Jon ska som sagt på match, Djurgården - Malmö, och åker vi elva och kommer inte tillbaka förens åtta, så jag får försöka hitta på något att äta själv. Sen ska jag ner ´på stan och handla lite saker, present till pappa bland annat. Är jätte sugen på att springa in på Gina också, men jag tror verkligen inte jag har råd med det, shopping får bli till sommaren!

Nej nu ska jag äta lite frukost, hörs säkert vid lunch igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0