God natt;)

Har inte hunnit skriva så mycket idag;) Första har jag pluggat lite, sen varit och simmat, sen bakat tre olika sorters kakor, sen vart med mamma och syster på Noret och sen har jag hjälp mamma och pappa att fixa med deras nya lokaler. Mamma och jag har fixat in för ut försäljningen. Så nu är jag helt slut, vill bara sova. Men måste börja välja en mall till min hemsida som vi ska göra i skolan och så. Orkar egentligen inte men snart är april och då ska det vara klart! Imorgon är en full späckad dag igen. Först ska jag antingen hjälpa mamma och pappa i lokalerna eller träna, jag borde träna med jag har verkligen ingen lust, sen ska jag passa på att läsa klart de sista i boken, sen är det lunch, sen ska jag hem till Jon en sväng, sen ska jag hem och äta middag, vi ska göra hembakt pizza och sen är det kväll och jag ska fixa lite med hemsidan igen;) Jag ska förresten också prova dräkten imorgon eftersom jag inte hann det och färg håret, har en hemsk utväxt. Usch jag vill verkligen sova, blir trött av att bara tänka på allt jag borde och ska göra;)

Men god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0