God morgon:D

Sitter här vid fönstret och njuter av solen:) Börjar bli lite varmt så måste öppna fönstret lite, hoppas det blir super varmt idag vore underbart. Ska ut och springa idag också så det är skönt om det är lite varmt då så kanske man kan ha lite kortare byxor:) Jag är uppe lite tidigt idag, ska försöka skriva klart min studieplan så jag kan lämna in den och sen fila lite på hemsidan också, blir till att fila mycket på den ikväll så den blir klar. Måste börja med individuella uppgiften sen! Imorgon är jag rädd för att jag inte kommer hinna plugga något alls, tror vi åker till Sthlm redan vid fyra. Hoppas de tär lika fint väder då, kul blir det i alla fall:) Nu måste jag plugga och göra mig i ordning men vi hörs när jag är tillbaka hemma igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0