Fredag

Gick upp redan för en timme sen men har ätit frukost och pysslat lite. Ska snart borsta tänderna också! Underbart väder idag igen och jag måste vara inne förutom när jag cyklar till träningen har min individuella uppgift att skriva och den ska vara helt klar på söndag så det är bara att ligga i. Är ensam kvar här i helgen då Jon skulle hem på jobbintervju och så. Kanske bra det så jag kan plugga. Han var nyss hit och lämnade sin nyckel med kommentaren; "Du kanske vill ha en öl någon kväll". Ja förmodligen;) Eller? Men jag kanske kan hitta något annat skojigt hos honom, typ sällskap! Nej nu lär jag plugga innan jag måste förbereda maten och så, ikväll blir en lugn kväll med Talang och Svensson Svensson tror jag, ibland behöver man lite tid för bara sig själv:) Men jag vi får se jag är öppen för förslag nu ska jag börja plugga, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0