Fredag

Kom nyss hem från skolan har hunnit äta lunch också! Skönt med helg, jag behöver det. Är så himla trött just nu vill bara sova och är jag inte trött så ä jag hungrig, verkligen jätte roliga känslor;) Mamma ringde nyss och berättade att min lillkusin ska döpas tredje maj, så då ska jag hem:) Sen frågade hon om jag fortfarande var förkyld och om jag inte skulle gå och köpa allergi medicin, brukar känna av pollen lite lätt ibland. Så imorgon blir det en sväng ner till stan, handla en bok till kursen, allergi medicin, ett hänglås och kanske ett linne;) Sen skulle det vara trevligt att ta en fika också, men vi får se, Jon är Sthlm på Djurgården - Malmö, jag ville inte med;)

När jag var ute i köket nyss och diskade, lyckades jag slänga huvudet i luckan till mitt skåp så nu känner jag mig  vimsig och det gör ont i huvudet. Men, det blöder i alla fall inte och det är positivt, skulle inte orka sy i huvudet!

Nu ska jag ta tag i lite plugg och sen kanske jag bakar en kaka det vore ett trevligt fredags nöje!:) Men, nu ska jag passa på och plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0