Från fakta till fantasi

Den boken verkar inte så super lockande att läsa, men det ska nog gå vägen, den är på 90sidor så borde inte ta för lång tid! Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag fixa lite på hemsidan och sen ska jag vila, för det är jag värd! Imorgon blir det tillbaka till förskolan:) Så mysigt och roligt, ja helt underbart, jag har valt så rätt yrke! Hoppas det är fint väder imorgon också mycket mysigare att vara ut då, vi kanske ska gå till skogen på förmiddagen. En till fördel med att ha praktik är att jag kommer sova så bra i natt och dagarna går fort, det är ganska kul när dagarna går fort för då gör man något roligt. Men man måste ta tillvara på det när det går fort också! Nej nu ska jag kila i duschen.

Vi hörs imorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0