Fotboll

Lånar Malcolms dator en sväng, man måste dock ligga på mattan för att kunna använda den;) Nätverkskabeln är för kort. Nu kanske det blir lite stavfel, brukar kolla i word annars, men det här är en mac och då hittar man verkligen ingenting;) Jag ska aldrig köpa en mac i hela mitt liv, vilket jag i för sig listade ut redan på mediatiden. Man blir helt handikappa. Imorgon blir det för övrigt inte mycket skrivet här alls, blir i skolan nästan hela dagen och sen blir det fotboll, så kanske blir ett inlägg på morgonen. Börjar bli lite beroende så det blir tråkigt. Nu orkar jag inte ligga på den här mattan längre, känns i ryggen, skulle inte bli förvånad om Jon måste lyfta upp mig här ifrån när matchen börjar igen. Ja,ja tänkte bara önska er god natt och så;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0