En timme en minut

Sitter här med en kopp ört te och Kent:) Myyys! Jag ska snart gå och lägga mig och läsa tidning måste få ta det lugnt ett tag känner jag bara vila mig lite. Fick nyss reda på att det är Desperate på tv ikväll, synd bara att Indiern ska se på champions leauge! Jag blir lite tjurig av att inte kunna se på det jag vill, men men. Jag får läsa istället och bli klok;) Jag gillar livet ändå;) Eller? Jodå, jag får köpa boxarna sen så kan jag se på det hur mycket jag vill!



Lite av dagens inköp:
Ett vitt linne från HM med rosett och underbar rygg
Ett rött linne med knappar, ett vitt linne med knappar och en liten svart kofta från Gina

Köpte också denna svarta klänning från HM men lyckades inte ta någon bra bild:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0