En timme en minut

Sitter här och lyssnar på Kent och funderar över livet, som vanligt med Kent;) Fast jag känner mig lyckligare än på mycket länge när jag lyssnar på Kent! Idag när jag var på träningen så fick jag ett sånt där, jag är stark och bryr mig inte vad andra tycker om mig ryck. Det var skönt att känna så ett tag, annars kan jag lätte bli en mes;) Men jag tror jag måste ha den här inställningen för att orka vara kvar här! Jag har plötsligt också tagit ett beslut, jag ska vara kvar i Uppsala, vet inte alls hur det kommer gå, men jag ska verkligen pröva att stå på egna ben. Usch jag får lite av en klump i magen när jag tänker på det. Men jag kommer fixa det här! Jag är stolt över mig själv!

398582-36

Detta mötes jag av när jag vaknade i morse, en bra start på dagen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0