En plan

Jag har nu lyckats lägga upp en plan för min individuella uppgift så att jag kanske kan bli klar idag och renskriva imorgon! :) Jag är stolt över mig själv behöver bara minska ner lite tecken och så, då blir den perfekt:) Ska fixa lite med det nu, sen blir det middag, gröt idag igen, blir fjärde dagen på rad;) Under om det är hälsosamt är mer sugen på en pizza, för det är sååå mycket hälsosammare. Nej gröt får det bli det är billig och det blir bara en dag till sen är Jon tillbaka och då kanske han kan laga lite mat också! Efter det ska jag fixa klart med uppgiften och sen ska jag göra en kladdkaka! Så det blir kladdkaka och glass till parlamentet, mys! Nej nu ska jag plugga lite:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0