Dåligt med uppdateringar idag

Jag hinner tyvärr inte blogga så mycket som jag vill och önskar att jag skulle hinna blogga. Kanske skulle jag hinna blogga mer om jag släpade runt på datorn. Vilket i alla fall verkar vara en plan för att hinna göra så mycket som möjligt även på rasterna i skolan. Jag kommer vara helt död när jag sitter på tåget hem på fredag, verkligen helt död. Vi har så mycket i skolan och så mycket att läsa. Men jag ska nog klara det här också! Så just nu händer det i alla fall inte så mycket intressant i mitt liv. Det är bara plugg, träning, mat och sömn som gäller! Men efter den 29 april så lovar jag er att det kommer vara lite mer aktivitet här och förhoppningsvis en lite fräschare blogg. Jag ser fram emot at ha tid med detta:)

För övrigt är det skit väder här just nu, det blåser och SNÖAR! Jag som vill ha vår! Tur jag i alla fal ska sitta inne hela kvällen och skriva på min sammanfattning. Kanske hinner jag med en uppdatering innan jag ska gå till sängs om inte annat så hörs vi till kvällen imorgon, går nämligen från åtta till fyra imorgon;) Det ser jag fram emot! Inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0