Dags att sova

Nu ska jag krypa ner i sängen, håller på att dö av trötthet. Min kropp är trött av all träning så den vill också bara sova;) Jon har gått upp och bastat, fattar inte varför de ska göra allt så sent. Jag orkar inte följa med på upptåg på en vardag kväll klockan tio, i alla fall inte när jag ska upp halv sju. Men det är sista dagen på ett tag nu, sen börjar vi tio och sådär. Fast nu kom jag på att jag ska upp halv sju då också, ska börja med lite morgon promenader;) Typiskt då fick jag inte sova då heller;) På fredag ska jag ha lite sov morgon, för då har vi kommit hem sent från fotbollen och jag är ledig hela fredagen. Har inga planer för helgen än heller, kanske bra det borde verkligen plugga då, skriva den individuella uppgiften, verkar svår. Men det fixar jag:) Blir nog klar med hemsidan senast på onsdag också, så då är den klar i alla fall:) Skönt att den här kursen snart är slut, den har varit lite dryg faktiskt. Hoppas nästa blir roligare då ska vi lära oss om mat och hälsa, mitt ämne:) Ser för övrigt fram emot sommar då jag kan läsa sen litteratur jag själv vill läsa, jag vet jag är konstig som tänker låna böcker och pyssla med saker i sommar, men det gör jag bara för att det är så kul och jag har en känsla av att jag inte kommer orka det när jag om några år börjar jobba hel tid;)

Funderar på at boka en resa till Australien till hösten vore trevligt, har fått för mig att det vore häftigt att lära sig surfa. Varför man måste göra det i Australien just det vet jag inte, bara någon ide jag skaffat mig.

Nej vet ni vad? Nu ska jag släpa mig till sänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0