Dags att krypa ner i sängen

Så var den här dagen också slut och jag har ännu en dag inte hunnit med allt jag skulle göra! Hur ska man hinna allt man vill göra?! Har i alla fall färgat håret, hm det duger;) Sen har jag testat dräkten och insett att jag måste börja hård träna för att komma i den. Alltså den är sjukt liten, för så stor är jag inte;) Men ja moster kanske kan ta den och jag hennes, ska upp till mormor och prova den imorgon. Annars blir det ut och löp träna fem gånger i veckan och styrketräna tre;) Hahaha, skulle jag aldrig palla, jag kämpar på just nu som jag gör. Svårt att träna när man är hemma och det kostar massa pengar. Nu är det snö också så man kan inte springa. Men men, finns annat i livet än att träna man vill göra ibland också!

Nu ska jag sova är jätte trött!

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma sen 15

Vilken färg blev det? :-)

2008-04-13 @ 00:04:22
URL: http://fryc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0