Break the ice

Tillbaka från träningen är skit taggad inför onsdagen;) Jag blir det av sådan musik! Funderar på att tvinga med någon ut redan imorgon, längesen jag körde en två dagars fest, men det vore grymt! Ska dock med tåget halv tre på torsdag, så kanske inte borde gå ut så himla hårt, vore bra att komma hem och se lite levande ut i alla fall. Nej vet ni vad, ska äta lite kladdkaka igen för den kan inte bara stå där i kylskåpet sen ska jag köra Guitar hero! Måste klara medium. Ska förresten inför skaffa en till gitarr och Mario Kart i juni, när jag har hela sommaren på mig att spela menar jag;) Men nu kladdkaka!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är också klar nu :) asskönt :) nu är det bara att ladda till valborg, det kommer bli askalas :)

2008-04-28 @ 20:32:23
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0