Äntligen

Äntligen kan man blogga igen, det har varit lite smått irriterande att inte kunna skriva av sig. Men nu har jag äntligen chansen och då har jag inget att säga, typiskt. Kanske är det för att det är så mycket så får man inte ur sig något. Funderar för övrigt seriöst på att flytta till Dalarna igen, igår fick jag ett sånt där ryck och kände att jag inte orkar stanna här. För det är tydligen inte bättre än Leksand?! Hemskt att säga det men kraven är inte mindre här och inte skit snacket heller. Hmmm, jag borde som sagt inte bry mig om sånt här skit, för jag vet vem jag är själv och vad jag gör. Bara det att det värsta jag vet är skitsnack, just för att jag kommer från en ort där minsta lilla fel man göra kan få folk att prata om en i månader. Nej, som sagt borde verkligen inte bry mig alls, blir bara så jäkla irriterad på tjejer som inte har bättre saker för sig än att hitta på saker och tycka illa om människor. Det är så typiskt tjejer, men jag trodde kanske att man till slut växte ifrån det. Tydligt dock att man inte gör det!

Men nog om det, då det är en sak jag inte ska bry mig i;) Idag blir det plugg, lunch, mat handling, träning, och kanske en promenad på kvällningen nu när det är ljust ute! Underbart att det är ljust och plus grader idag har vi dock bara fem grader efter att ha haft tolv grader i två, nästan tre dagar. Hoppas att det blir varmare fram över, så man snart kan gå i ballerina skor och pumps:)

Nej nu ska jag vara duktig och plugga:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0