18 grader

På min dator står det att det är 18 grader ute, skulle vara intressant att veta om det är det! Jag vill grilla och sitta i solen och mysa. Jag har kunskaps synen kvar efter det ska jag äta. Sen ska jag gå ner till ICA och köpa godis för hela helgen, ska jag skriva på det här kommer det bli mjukis byxor och godis, annars kommer det inte gå vägen. Tänkte vara seriös och ta på mig jeans efter träningen idag, men sen när jag satt mig kom jag på att det skulle bli så jobbigt, så då åkte mjukis byxorna på! Jag har kommit på en kul sak och det är att efter måndag så kan jag njuta av livet i sex hela dagar! Underbart! Hoppas solen bestämmer sig för att stanna! Pratade med mamma nyss och hon hade inte lyckats hitta alla delar till dräkten så nu ska jag hitta på något annat att ha på mig på dopet, blir nog det nya linnet med rosett och sen får vi se! Blir mysigt att Henry ska bo hos oss i alla fall, jag längtar så efter att få mysa med honom nu när han kan krypa! Nej nu ska jag kämpa ett tag till, är stolt över mig själv som gör det här seriöst och tacksam över att det finns brun utan sol eftersom jag inte kommer hinna gå ut;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0